Каланчацька громада
Каланчацький район, Херсонська область

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Каланчацької селищної ради

«Каланчацька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади:

- головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Каланчацької селищної ради.

           Вимоги до претендентів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр, досвід роботи на державній службі, в органах місцевого самоврядування, вільне володіння державною мовою, вміння працювати на комп’ютері, декларація про доходи та майно, заповнена на офіційному    веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) (для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП).

На посаду будуть призначені особи на конкурсній основі, які успішно складуть іспити із знання Конституції України, Законів України «Про державну служб», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування», «Про запобігання корупції».

Додаткова інформація щодо переліку документів, посадових обов’язків та умов праці надається за телефоном 3-23-30.

          Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт.Каланчак, вул.Херсонська,1, з 9.00 до 17.00.»

Особа,

яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

 

-  письмову заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку встановленого зразка п-2дс;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копію (копії) документа (документів) про освіту;

-  копію паспорта громадянина України;

- копію сторінок військового квитка (для військовозобов’язаних).

- письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною  третьою  або  четвертою  статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) (для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП);

- копію трудової книжки, оформлену у встановленому порядку;

- довідку про присвоєння ідентифікаційного номера;

- письмову згоду на оброблення та зберігання персональних даних про себе у порядку Закону України "Про захист персональних даних".

 

 



« повернутися до списку оголошень